Τετάρτη 19 Μαρτίου 2008

Άντε γ(ε)ια μας......................



Μερικοί από τους καλούς φίλους που βγήκαμε φωτό για να θυμόμαστε ποιοι και ποιοι ήμασταν εχθές γιατί μετά χαθήκαμε κυριολεκτικά ........:p



Γ(ε)ια μας ρε φίλε Τάκη..........



Οι Group Therapy στο Frame, είναι πάρα πολύ καλοί για να είναι Ελληνικοί και όπως λέει το όνομά τους, ότι καλύτερο για Therapy..........εχθές.















Ας είναι καλά ο Κώστας ο dj στο BAROCK, απλά άψογος..........
Στη συνέχεια από το Rock & Roll δεν υπήρχε περίπτωση για φωτό........ όλοι χαμένοι στο διάστημα ήμασταν, ευτυχώς που θυμάμαι τα ονόματα από τα bar, πάλι καλά.......
Ήπιαμε και το γλεντήσαμε το ταξίδι του όπως θα έκανε κι αυτός εάν ήτανε στη θέση μου κι εγώ στη δική του.
Γ(ε)ιά μας φίλε μου καλέ.........

2 σχόλια:

balabala bambaluna ( pink, of course ) είπε...

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!!! ΕΧΩ ΕΙΚΟΝΑ!!! ΤΕΛΕΙΑ!! ΤΟ ΧΑΣΑ ΣΤΟ ΠΣΑΡΑΠΕΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ!
ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ, Ε? ΓΟΥΣΤΑΡΩ!
BALABALA

Matsolas είπε...

BALABALA μου, αυτές οι φωτό δεν είναι από το Das Ein και το βράδυ ποίησης του Nuwanda, είναι από μία διαφορετική ωδή σε ένα φιλαράκι, τον ΦΙΛΟ μου που πήγε ταξίδι, τον Τάκη.
Φωτό και video από Nuwanda θα ανέβουν από τον ίδιο κάποια στιγμή.
Υπομονή.....